
מיתוסים בקידום אתרים
בעלי אתרים, מה אנחנו רוצים? נכון מאוד: להופיע גבוה ככל האפשר בתוצאות החיפוש האטרקטיביות כמובן. המתודה המכונה קידום אתרים כוללת המון פרמטרים המשפיעים על קידומו

כמעט כל כותבי התוכן כבר עובדים עם AI, אך לא אני
קצת יותר מחצי שנה מאז ש-Chat GPT הגיע לעולם, והעלה את מפלס הפחד של האנושות פי עשרה. הוגים ומנהיגים עסקיים שונים קוראים לעצור את מהפכת

כתיבה שיווקית לעורכי דין
לדעתי האישית, הלקוחות הטובים ביותר עבור כותבי תוכן הם עורכי דין המעוניינים בקידום אורגני, וזאת משום שמאוד קל ליצור עבורם תכנים מחד, והם באמת זקוקים

איך לכתוב אודות לאתר שלכם?
באתרי תדמית ובאתרים רבים בכלל, נהוג להוסיף עמוד אודות שיבאר עבור הגולשים, נו אתם יודעים, "אודות" מה האתר, מה תמצאו בו וכדומה. בהתאם לסוג האתר,

ניהול מוניטין – מה זה, איך הוא נעשה, ומה לא מספרים לכם
ישנם לא מעט אנשים הנמצאים אשר תקועים עם בעיה שנוצרה רק בעשור וחצי האחרונים בערך, והיא הבעיה של אזכורים שליליים באינטרנט, המופיעים כאשר מחפשים את

מחיקת ביקורות שליליות מחשבון גוגל מיי ביזנס
מי מאיתנו שמנהל עסק פרטי, ודאי מכיר בחשיבותו של הכלי המכונה גוגל מיי ביזנס (Google My Business). למי שלא מכיר, מדובר בכלי חינמי של גוגל,