Instagram reels

אינסטגרם מוסיפה פיצ’רים חדשים לרילס: תבניות, מדבקות ועוד

אינסטגרם פרסמה בשבוע שעבר הודעה ובה מפורטים כמה שדרוגים מעניינים מאוד לרילס. ראשית, אינסטגרם מאריכה את את האפשרות ליצירת רילס של עד תשעים שניות. מעבר לכך, מעתה נוכל להשתמש במדבקות אינטראקטיביות ברילס, בדומה לאלו הקיימות בסטוריס: סקרים, סליידר אמוג’יז, שאלונים ועוד. דבר נוסף שלגמרי ישדרג את יצירת הרילס שלכם, הוא מאגר של אפקטים קוליים לשימוש, וכן תבניות רילס, אותן ניתן לערוך ולשנות בהתאם לצרכים שלכם, מה שיהפוך את יצירת הרילס למשימה פשוטה יותר. 

מכל מקום, למרות שהיה ברור שאינסטגרם נותנת חשיפה משמעותית הרבה יותר לרילס, היא התייחסה לכך רשמית בהודעה שלה: לפי לשון ההודעה, חשבונות אינסטגרם עם יותר מעשרת אלפים עוקבים, שהעלו לפחות חמישה רילס במשך שישים יום, קיבלו פי 2.5 יותר חשיפה מול חשבונות באותם קטגוריה שלא העלו רילס. מטורף: אין אפשרות לעשות היום ניהול אינסטגרם מבלי לקחת בחשבון שאתם חייבים להעלות רילס. 

אני עצמי

מה אני יכול לעשות עבורכם? זו השאלה שממנה ראוי להתחיל בעיני. ובכן, אני יכול לייצר עבור האתר שלכם תכנים שיהיו יפים, מקצועיים ואפילו מעניינים. אני יכול אף להקים את האתר שלכם מאפס, ולשווק לכם ולעסק שלכם תדמית מקצועית ומושכת, שתציג אתכם באור הכי יפה שאפשר. אני אף חוטא בכתיבה פובלציסטית לא מעט, ואני יכול לכתוב עבורכם מאמרי דעה משלהבים, נאומים ואפילו משנה פוליטית סדורה. אתם מוזמנים לעיין באתר שלי ולראות דוגמאות כתיבה רבות, לכל מיני סוגים של כתיבה ויצירה. לפרטים נוספים, לחצו על ״צור קשר״ למעלה בתפריט.