כתיבת תוכן שיווקי

רוצים להגדיל את ההכנסות לעסק שלכם?

רוצים להביא לידים חמים?

רוצים לגרום ללקוחות להתעניין במה שיש לכם להציע?

רוצים לשפר את המיקומים של האתר שלכם בגוגל?

דרך מצוינת לעשות את כל הדברים האלה, היא פרסום כתבת תוכן שיווקי באחד מאתרי החדשות המובילים. לפרסום כתבה של תוכן ממומן באתרי חדשות יש מספר יתרונות, וכמעט שאין עסק שלא יכול להפיק תועלת מכתבה כזאת:

  1. הכתבה מקנה אמינות לעסק שלכם- גם אם הגולש מודע לכך שמדובר בתוכן ממומן, זיהוי המותג החדשותי עם מותג העסק שלכם, יוצר חיבור פסיכולוגי תת-מודע בין המותג שלכם לבין מותג החדשות.
  2. מדגישה את היתרונות והבידול שלכם- הכתבה, ככל שהיא כתובה בצורה מקצועית, מעבירה מידע על העסק שלכם, בצורה שגורמת למידע להישאר עם הקורא לאורך זמן, גם לאחר שסיים לקרוא. ככל שהכתיבה קולחת יותר, כך הגולש קורא יותר, והופך בשל יותר להמרה בהמשך, הכל בהתאם לאסטרטגיה השיווקית.
  3. מציגה אתכם כאוטוריטה בתחום- עצם העובדה שלקוח פוטנציאלי נחשף לכתבה שלכם וטורח לקרוא בה, יוצרת אצלו את הרושם שאתם ברי סמכא בתחום בו אתם עוסקים; ככל שהכתבה כתובה בצורה מקצועית יותר וכן נוגעת ביותר נקודות מפתח, כך הרושם הזה גדל.

כיצד משתמשים בכתבה שיווקית?

  1. פרסום הכתבה בפלטפורמות להמלצת תוכן, כגון טאבולה ואאוטבריין. מדובר בדרך נפוצה מאוד להבאת לידים.
  2. פרסום הכתבה בקידום ממומן בגוגל. השקעה בקמפיין ממומן היא דרך מצוינת להבאת לידים.
  3. יצירת חשיפה לכתבה דרך תוצאות חיפוש (בין אם חיפוש של שם העסק, ובין אם ביטויי חיפוש אורגניים בגוגל). 
  4. פרסום הכתבה בפייסבוק. עצם הדבקת הקישור בפייסבוק, יוצרת תצוגה מקדימה עם הלוגו של אתר החדשות, מה שעשוי לגרום לאנשים להיכנס ולקרוא.
  5. קידום אתר באמצעות קישורים נכנסים. ככל שיש לכם אתר לעסק, כדאי לדעת שקישורים נכנסים לאתר שלכם מסייעים לקידום האתר שלכם בגוגל. ככל שהקישור הנכנס מגיע מדומיין איכותי יותר (כלומר מאתר מוכר יותר), כך הוא יתרום לציון שלכם בגוגל.

איך זה עובד?

  1. אתם מחליטים להזמין כתבה או מספר כתבות, לפי בחירתכם. לאחר מכן, אנחנו מבצעים ראיון מקצועי, ובו נדבר על העסק שלכם, נבין מה חשוב לכם, ונחדד את היתרונות שלכם.
  2. לאחר מכן, אנחנו כותבים כתבה מקצועית, באורך של 400 עד 800 מילים, תלוי בצורך שעולה מתוך הלקוח ומתוך העסק. אנחנו שולחים לכם טיוטה לאישור, וממשיכים (בגבולות הסביר כמובן) עד שאתם מרוצים מהטקסט.
  3. לאחר מכן, יש אפשרות שתקחו את הטקסט ותפנו לאתרי החדשות בעצמכם כדי לפרסם; תתמודדו עם התיקונים וההתאמות הנדרשות וכדומה. 
  4. לחילופין, תנו לנו לטפל בזה עבורכם: לנו יש מחירים טובים יותר עקב עבודה ממושכת עם המפרסמים, וכן אנו מנוסים בהתנהלות איתם.

נציין כי מחירי הפרסום תלויים בספק חיצוני, ובשל כך עשויים להשתנות. ככל שהמחירים גבוהים יותר ממה שמוצג באתר שלנו בעת ביצוע ההזמנה, ותבחרו שלא לפרסם בסופו של דבר, נאפשר לכם לקבל את הטקסט לידיכם, תמורת חצי מעלות הכתיבה בלבד.

כתבתי תוכן עבור אתרים רבים, ואני מנוסה מאוד בעבודות מן הסוג הזה. יש לציין כי מבחינת תמחור, מדובר במשהו שונה מכתבות שיווקיות, ואין אפשרות לתמחר זאת פר-מילה או משהו כזה, שהרי יש המון עבודה של בירור ודיוק צרכים עם הלקוח, והעבודה הזאת דורשת זמן וסבלנות. גם אם אין הרבה טקסט לכאורה בסופו של דבר, עדיין לא פעם נדרשת לכך השקעה רבה, כדי להגיע בדיוק למילים הנכונות, שיתארו בצורה טובה את הלקוח.

היתרונות של הזמנת מאמר תוכן שיווקי דרכנו

לא מעט ספקי תוכן מציעים את השירות שאני מציע בווריאציה כזאת או אחרת. עם זאת, בספק אם ישנם עוד כותבי תוכן עם הניסיון שלנו בכתיבה, בשיחה עם הלקוח, בדיוק הצרכים, בהיכרות עם הנקודות החשובות לכתבות מן הסוג הזה וכדומה. אנחנו כתבנו כמעט בכל נושא שתוכלו להעלות על הדעת, ותמיד נדע לשאול את השאלות הנכונות, שיעזרו לנו לקבל את החומרים שאנחנו צריכים כדי לכתוב את הטקסטים המושלמים עבורכם.

בנוסף לכך, וזה העיקר, העלאת צביר של טקסטים לאתר היא הדרך הכי אפקטיבית להביא לכך שאתר מסוים יהיה מדורג גבוה תחת ביטויי חיפוש מובילים בגוגל. אם למשל אותו עורך דין יעלה לאתר שלו מספיק מאמרים איכותיים, גוגל יזהה את הקישוריות הנכונה ואת הימצאותן של מילות מפתח שהוא מחפש, וכך ידרג את האתר של אותו עורך דין בהתאם תחת אותם ביטויי חיפוש.