החשיבות של נוכחות ברשת

תמונה לעסק

הקורונה שינתה את הכלכלה לנצח, לפחות כך דעתי. נראה שגם אחרי שהיא תיעלם, היא לא תיעלם. מה שהיה לפני הקורונה הוא לא שיהיה, בהמון מובנים. אחד הדברים שהקורונה לימדה את העולם, הוא החשיבות של נוכחות ברשת: בגלל הבידוד החברתי וההגבלות השונות, עסקים שלא הייתה להם נוכחות ברשת, פשוט הפסידו לקוחות: חנויות שלא הייתה להן אפשרות לקבל הזמנות אונליין, פשוט לא קיבלו הזמנות, והלקוחות עברו למי שכן סיפק שירותים כאלה. בתי עסק שלא הבליטו ברשת את שעות הפתיחה שלהם, ומידע לגבי פעילותם בסגר, גרמו לכך שהלקוחות פשוט יגיעו לאלו שכן דאגו לנוכחות ברשת.

הקורונה גרמה לאנשים פשוט להעדיף להיות בבית, או לפחות לעשות זאת הרבה יותר מן העבר. המגמה של מעבר לחיים ברשת היא מובהקת, וגם לאחר הקורונה לא תיעלם.  בעלי עסקים רבים בכל העולם הבינו זאת: מנייתה חברת Fiverr הישראלית, עלתה פי חמישה מאז פרוץ הקורונה, רק משום שהפלטפורמה מאפשרת לעסקים לייצר לעצמם נוכחות דיגיטלית בזול ובקלות (פשוט רוכשים אתר וורדפרס מהיר, לוגו בזול וכדומה, מבלי להשקיע כספים ומאמצים רבים למי שאין כדאיות בכך).

המסקנה שאתם צריכים לקחת מהקורונה לעסק שלכם, הוא שכדאי לכם להקים אתר ולקדם אותו: בין אם אתה עורך דין, מאלף כלבים, יועץ עסקי וכל אדם המצוי במקצוע חופשי או שיש לו עסק עם נוכחות פיזית, לכולם יהיה מוטב עם אתר אינטרנט, שיוכלו להגיד ללקוחות שלהם ״חפשו אותי בגוגל״. עם המחירים של היום, זו פשוט החלטה כלכלית נכונה. 

אני עצמי

מה אני יכול לעשות עבורכם? זו השאלה שממנה ראוי להתחיל בעיני. ובכן, אני יכול לייצר עבור האתר שלכם תכנים שיהיו יפים, מקצועיים ואפילו מעניינים. אני יכול אף להקים את האתר שלכם מאפס, ולשווק לכם ולעסק שלכם תדמית מקצועית ומושכת, שתציג אתכם באור הכי יפה שאפשר. אני אף חוטא בכתיבה פובלציסטית לא מעט, ואני יכול לכתוב עבורכם מאמרי דעה משלהבים, נאומים ואפילו משנה פוליטית סדורה. אתם מוזמנים לעיין באתר שלי ולראות דוגמאות כתיבה רבות, לכל מיני סוגים של כתיבה ויצירה. לפרטים נוספים, לחצו על ״צור קשר״ למעלה בתפריט.