כתיבה שיווקית לעורכי דין
לדעתי האישית, הלקוחות הטובים ביותר עבור כותבי תוכן הם עורכי דין המעוניינים בקידום אורגני, וזאת משום שמאוד קל ליצור עבורם תכנים מחד, והם באמת זקוקים
איך לכתוב אודות לאתר שלכם?
באתרי תדמית ובאתרים רבים בכלל, נהוג להוסיף עמוד אודות שיבאר עבור הגולשים, נו אתם יודעים, "אודות" מה האתר, מה תמצאו בו וכדומה. בהתאם לסוג האתר,
ניהול מוניטין – מה זה, איך הוא נעשה, ומה לא מספרים לכם
ישנם לא מעט אנשים הנמצאים אשר תקועים עם בעיה שנוצרה רק בעשור וחצי האחרונים בערך, והיא הבעיה של אזכורים שליליים באינטרנט, המופיעים כאשר מחפשים את
מחיקת ביקורות שליליות מחשבון גוגל מיי ביזנס
מי מאיתנו שמנהל עסק פרטי, ודאי מכיר בחשיבותו של הכלי המכונה גוגל מיי ביזנס (Google My Business). למי שלא מכיר, מדובר בכלי חינמי של גוגל,
התהליך של אישור ערך בויקיפדיה
אני מקבל לא מעט פניות דרך האתר מאנשים שרוצים להקים לעצמם (או לשפץ במקרים נדירים) ערך בויקיפדיה. אני מאוד שמח על כך, כי זה אומר
האמנות הממוחשבת היא לא אמנות – היא הדבר שיוציא כותבי תוכן לפנסיה מוקדמת
בשבוע האחרון השתעשעתי מעט עם תוכנת DALL-E. למי שטרם נחשף לפלא הזה, אז מדובר בתוכנה המאפשרת הכנסת מלל לשורת פקודה, המהווה הוראה לתוכנה (פרומפטים) ליצירה