כותב תוכן או מקדם אתרים? מה שלא מספרים לכם
נאמר ויש לכם אתר עסקי, ואתם מעוניינים לקדם אותו במעלה תוצאות החיפוש בגוגל. מה שעושים לא מעט בעלי אתרים זה לפנות למקדמי אתרים, המתיימרים לתת
ויקיפדיה בתשלום? זה לא אומר כלום
לעתים לקוחות נרתעים מכך שכאשר ערך בויקיפדיה נכתב בעד תשלום, על העורך לציין עובדה זו בגילוי נאות בדף השיחה של הערך. אני טוען שמדובר בעניין
קשה שם בחוץ לכותבי תוכן
שמי עומר כהן ואני כותב תוכן. זה מה שאני; לאורך השנים חשבתי, או יותר נכון קיוויתי, שאני הרבה דברים אחרים, ביניהם יהלומן, עורך דין ועוד. ניסיתי הרבה דברים, ולא התמדתי בהם לאורך זמן. כנראה שבסוף, מה שאני יודע באמת לעשות זה לכתוב. אני אף חושב באופן אישי שאני כותב טוב יחסית, ולא פעם הסביבה אף שולחת לי על כך חיזוקים חיוביים. לכתוב טוב זה נחמד, אבל האם זה נותן משהו בחיים? לא הרבה לכשעצמו, בטח לא פרנסה טובה, כפי שאסביר כאן.
כמה עצות לכותבי תוכן ונותני שירותים בדיגיטל: מה לעשות כשלקוח לא משלם
מי מאיתנו שנותן שירות ללקוחות ישראלים, יודע שבגדול ישראלים זה דרעק: מוסר תשלומים נמוך מאוד, המשולב משום מה עם תפיסה לפיה הלקוח הוא לא פחות
מיתוסים בקידום אתרים
בעלי אתרים, מה אנחנו רוצים? נכון מאוד: להופיע גבוה ככל האפשר בתוצאות החיפוש האטרקטיביות כמובן. המתודה המכונה קידום אתרים כוללת המון פרמטרים המשפיעים על קידומו
כמעט כל כותבי התוכן כבר עובדים עם AI, אך לא אני
קצת יותר מחצי שנה מאז ש-Chat GPT הגיע לעולם, והעלה את מפלס הפחד של האנושות פי עשרה. הוגים ומנהיגים עסקיים שונים קוראים לעצור את מהפכת